Villa Joyoisa

9 januari 2017 - Playa del Albir, Spanje

We zijn verkast naar camping Imperium in Villajoyosa ( 17 km verder) Een prachtige camping met alles erop en eraan, zelfs een zwembad.  En raadt eens wie er in zwemt? Het water  is 12 ° , bijlange nog niet de temperaturen in de zwemvijver van Deurne, maar ik ben ook de enige die hier zwemt. De camping wordt meest bevolkt door Britten, een paar Nederlanders en ook een paar Belgen. Villajoyosa is fijn, een mooi strand, niet zo druk als Benidorm, en de zon schijnt hier even hard van 9 tot 17u .  Daarna wordt het wel frisser en moet je naar binnen. Maar we genieten en Jos zijn verkoudheid wordt beter, dus tijd om verder te trekken.

1. Adriaenssens:
    10 januari 2017
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben samen. Geniet maar van alle leuke dingen, ook van het mooie weer, want hier is het berekoud en de zon is hier zoek.Lieve groetjes van Herman, Evi en Marleen
  2. Alex en Rita:
    10 januari 2017
    Wat goed dat Jos beter is , dan kunnen jullie weer met volle teugen genieten van de zon en het lekkere zwemwater. Hier in het Deurnese zwemvijver was het water 2,6 graden. Das wel wat minder dan bij jou he Lea. Nu is het echt ijsberenweer.
    Ik zelf zit nu met een flinke verkoudheid, en die duurt toch al bijna veertien dagen maar das normaal zeggen ze, met zulk weer, bah. Ik wou dat ze al weg was, maak er nog veel fijne dagen van en geniet met volle teugen.
  3. Schok:
    10 januari 2017
    Hoy, altijd plezant jullie te horen. Doe het maar goed en hopelijk is Jos ondertussen genezen... Geniet van alles wat jullie reis meebrengt.
    Lieve groetjes
    Schok
  4. Hilde van nederkassel:
    16 januari 2017
    dat echt een super idee geweest om met de camper op pad te gaan !! de winter gaat te kort zijn voor jullie