Nieuwjaar

4 januari 2017 - Playa del Albir, Spanje

Ja, ook dat is al voorbij en zijn nog altijd in Albir. Jos is nu aan de beterhand en maken nu toch plannen om verder te trekken. Oudjaar hebben heel tradioneel Hollands gevierd met echte Hollandse oliebollen. Gezellig met z'n allen aan 1 lange tafel, in de zon, oliebollen a volonte. Ik krijg er met moeite 3 naar binnen Jos past ervoor. De avond zitten we gezellig binnen met een hapje en een drankje, wat muziek , gebabbel en een dansje. Om 24u de cava en weer verder. Jos geeft het al om 0u30 op, ik hou het nog vol tot 3u30. Op 1 jan. Doe ik dan maar op mijn eentje een nieuwjaarsduik want ik niemand overtuigen om gek te zijn!!!!!!!  Zogauw Jos de moed heeft doen we al eens een fietstochtje langs het strand naar Altea tot tussen de sinaasappelbomen. Rita en Mark komen ons 3 keer oppikken voor toeristische tochtjes door de omgeving, fijn en gezellig! Gisteren doe ik een wandelingetje door het Nationaal Natuurpark van  Albir, heel mooi maar erger me vreselijk aan de bouw- en ander afval dat overal tussen de bomen ligt. Hebben de mensen hier dan zo weinig respect voor hun natuur of zijn hier geen containerparken?  Rita bevestigd dat er wel containerparken zijn en zelfs gratis, en dat er strenge straffen staan op sluikstorten. Begrijpen wie kan!

1. Sonia:
    4 januari 2017
    Happy 2017 he Blij da Jos wa beter is.. nog veel reisgenot!
  2. Trees catteeuw:
    5 januari 2017
    Blij van iets te horen.eerst en vooral een gelukkig jaar zonder veel ziekte en tegenslag.Was dat wel een ijsbeerduik daar in het zonnige Spanje.Veel beterschap voor Jos en verder tot hoors .Trees
  3. Bollaert Jozef:
    5 januari 2017
    Jos en Lea wij wensen u alle een gelukkig Nieuwjaar en goede gezondheid en veel beterschap voor Jos en geniet daar ik zie dat je het daar goed hebt ! hier is alles goed geen zorgen !
    Nog veel reisgenot en amuseert je allebei
    gr Jef en Rooske
  4. Hilde van nederkassel:
    5 januari 2017
    jullie hebben het jaar zonnig ingezet!!! nog heel veel plezier !
  5. Luc Borghijs:
    6 januari 2017
    We wensen jullie een GEZOND 2017 toe en geniet nog volop van jullie reis.
    En Joske, laat je maar goed soigneren !!!!
    Ann en Luc
  6. Alex en Rita:
    6 januari 2017
    Wat goed dat Jos aan de beterhand is, ik zit nu wel met een verkoudheid maar ja das hier wel normaal zeker. Nog de Beste wensen voor het Nieuwe jaar 2017,en vooral een goede gezondheid en veel pret op de reis.
  7. Viaene M:
    6 januari 2017
    Ook een gelukkig 2017. Zorg goed voor elkaar. en geniet van iedere dag. Zal binnenkort ook mijn valies pakken voor warmere oorden
    Madje
  8. Sabine:
    8 januari 2017
    Dag Lea en pa, hopelijk brengt het nieuwe jaar heel veel gezondheid en kunnen jullie nog veel samen genieten van allerlei avonturen! Geniet maar van de Spaanse zon maar hier in België is het koud, mistig, sneeuw, ongezellig weer! Onze eerste werkweek zit er weeral op en Maxim en Nicole zijn volop aan het leren voor het examens de komende weken. Zal hier nog wel een drukke periode worden.
    heel veel groetjes,