La Nucia

8 maart 2018 - La Nucia, Spanje

we zijn al 2 dagen in La Nucia, en na een week regen schijnt hier wel de zon. Cartagena is een mooie stad omwille van de veel mooie huizen met prachtige balkons in Art Deco. En rond de stad is de groentetuin van Spanje. Het is raar dat je rond deze tijd  de bloemkool, broccoli, artichokken en aardbeien ziet oogsten. Onze weg hiernaartoe langs de Costa del Sol en Costa Almería leek meer een tocht langs de Costa Plastico. Links en rechts van de N320  kon je zover het  oog reikte grote plastieke serres zien, elke plekje, schuin of plat werd ingenomen door serres waarin tomaten, paprika’s, komkommers, aardbeien en bananen worden gekweekt. Mooi was het zeker niet, geen enkel plekje waar nog wilde flora te vinden was. Mark zijn dochter An is ook op bezoek met man en kinderen. Gisteren hebben we een mooie uitstap gedaan naar de Col de Rates en Guadelest. We blijven hier nog tot zondag en dan staat onze neus naar huis.

1. Trees catteeuw:
    8 maart 2018
    Goede terugreis
  2. Alex en Rita:
    9 maart 2018
    Kon je ook niet wat fruit en groenten oogsten of bleef het alleen maar bij kijken. Geniet nog van het mooie weer daar en kom dan behouden naar huis.
  3. Hilde van nederkassel:
    11 maart 2018
    geniet nog van al de mooie en aangename dingen die op jullie pad komen
    ik zit in de sneeuw met mijn zus, maar willen jullie de weergoden voor ons wat vriendelijker stemmen!! het weer is abominabel , woensdag beloven ze zon,
    gr
    hilde