Bedankt

19 maart 2018 - Imi Ouaddar, Marokko

, bedankt voor alle lieve reactie op mijn verhaaltjes, we hebben weer een fijne reis gehad met veel geweldige ontdekkingen maar jullie reacties waren ook een uitdaging om verder te bloggen.

1. Rene:
    20 maart 2018
    ik heb van uw reisverhaal genoten ,
  2. Hilde van nederkassel:
    dus ga ik jullie snel aan de vijver zien!!! gr hilde
  3. Engelbert verbraeken:
    20 maart 2018
    het waren gezellige belevenissen die ge alleen op zulke leerzame reizen kunt meemaken
  4. Van Uytven:
    Het was plezierig om deze verhalen te lezen. Laat ons zeggen: afspraak deze winter voor jullie volgende reis! het ga jullie goed en nog een heerlijke zomer in ons klein landje of beter in Stekene!
  5. Veertje:
    Wow,
    Deze verhalen doen me hunkeren naar vakantie. Wat een fijne ervaring voor jullie. En nu nog genieten van het thuisfront... Da kan ook geweldig zijn. Xx
  6. Alex en Rita:
    22 maart 2018
    Het was altijd fijn om te horen wat jullie allemaal hadden gezien en beleeft hadden, we voelden net of we er zelf bij waren.