Verder

28 januari 2018

Morgen rijden we verder. Jos is genezen en willen hier zeker niet blijven, andere horizonten lonken. Gisteren hebben we ons gewaagd aan een fietstocht in de vallei naast de camping. Eerst ging het zachtjes omhoog, maar stilaan werd het toch steiler. Na 10 km werd het echt te steil en Jos die wat voorop gereden was komt terug met de boodschap om toch maar terug te rijden. Die meeste fietsers die we tegenkomen rijden elektrisch en dan is het geen probleem om over de top te geraken, maar voor mij is het teveel want het is ook behoorlijk warm en de tijden van de Rocky Mountains is voorbij. Misschien ook een uitkijken naar een elektrische fietst!    Dus morgen naar Marrakech en dan de bergen in, er ligt nog sneeuw maar de wegen zijn vrij, alles beter dan hier in het openlucht bejaardentehuis te blijven!!!!!!!

1. Alex en Rita:
    29 januari 2018
    Hopelijk word het een mooie tocht door de bergen, en zo te zien hebben jullie zeer mooi weer.Daar kunnen wij hier alleen maar van dromen. Hier is het grijs en met momenten veel wind, precies herfst.
  2. Engelbert verbraeken:
    29 januari 2018
    naar ik lees gaat het ginder naar believen. het is ook goed dat jos genezen is zodat ge verder kun reizen en het goede weer volgen hier is het koud ,nat en donker wanneer de zon nog is gaat schijnen weet niemand het werkt op ons gemoed
    voor de rest niks nieuws wij wensen jullie nog een prachtige reis verder
    denise en engelbert.
  3. Magda Joosen:
    30 januari 2018
    Ga je jullie wagen in de chaos van Marrakech, het verkeer is er verschrikkelijk er worden naar geen verkeersregels
    gekeken, groen , rood , witte strepen of rond punt wordt allemaal niet naar gekeken een wirwar en daartussen nog enkele karretjes met een ezel voor die ni vooruit wil, lachen geblazen. Als je wil foto's maken hou dan ge geld maar klaar want ze hebben ogen op hun gat denk ik en voor elke foto willen ze geld . Geniet er van ben juist terug. Maar ik ga nooit meer terug.
  4. Lea kneepkens:
    2 februari 2018
    Ja, Magda, we hebben het ook overleefd. Spijtig dat we elkaar gemist hebben. Als Jos niet ziek was geweest zouden we er samen geweest zijn!