Kerstmis

25 december 2016 - Playa del Albir, Spanje

hallo iedereen, een fijne kerst toegewenst. We zitten nog altijd in Albir op ons exclusief terreintje van 10 Hollanders en 4 Belgen. We hebben een dokter laten komen (een Hollander die ter plekke komt met de brommer!)! Jos blijkt een zware bronchitis te hebben en hij schrijft antibiotica en hoestsiroop voor.  Voor de rest moet hij uitzieken en blijven we hier tot hij beter is. Gisteren, kerstavond hebben we doorgebracht bij Rita en Mark, die waren zo lief om ons op te pikken om de avond gezellige door te brengen zonder poespas. Geert Hoste en Cirque de soleil op Tv, het kan niet beter. Om 24 u lagen we in bed. Nu zijn de Hollanders kerst gaan vieren bij de Chinees en het merkelijk stiller op het terrein!!!! Het was wel markt in Benidorm maar ben er niet naartoe geweest. Ik was er vorige woensdag: 5 keer zo groot als de vogelmarkt maar je hoort er meer Nederlands en Vlaams dan in Antwerpen !!!!!! Blankenberge in Spanje!

1. Sabine:
    25 december 2016
    Veel beterschap aan mijn papa en hopelijk is hij snel de oude! Veel kerstgroetjes
  2. Alex en Rita:
    26 december 2016
    Verzorg Jos maar goed, en hopelijk is hij vlug genezen. Nog een Zalige Kesrt en hopelijk kunnen jullie weer met volle teugen ervan genieten.
    Groetjes
  3. Schok:
    26 december 2016
    oei, dat is minder goed nieuws.
    Hopelijk kunnen jullie vlug verder weg van Benidorm.
    Het allerbeste en veel liefs
    Schok
  4. Luc Borghijs:
    27 december 2016
    Voor jullie ook nog een prettige Kerst en een voorspoedig nieuwjaar !
  5. Bollaert Jozef:
    28 december 2016
    Verzorg je goed Jos dat is een paar dagen en je bent weer fit , wens jullie een zalige kerst en Gelukkig nieuwjaar 2017
    Jos en lea de groetjes van Jef en Rooske
  6. Eddy Ahlstrom:
    1 januari 2017
    Hey Lea, dikke kussen van ons ,
    let wat op met de Jos te kussen dat jij ook geen borstvalling krijgt ze hebben ginds misschien gene Vicks weet je wel...
    het blijft hier aan de vijver erg druk en vrees dat het nog drukkerder gaat worden vanwege dat er meer volk komt, velen blijven maar komen en ja das plezant maar druk!
    Ik begin morgen neen dinsdag met een vernieuwd kontrakt op den atlas en blijf doorgaan tot nee.. neee tot men 65 ste en nie tot ik er bij neerval...misschien nogwel ietsjes langer wie weet..
    Ik hoop dat jullie het naar je zin hebt ginder in dat migranten weertje....tis hier zo veel beterder deze morgen 3,2°C dan kunt gij niet zeggen hé Leatje!
    Vind de Jos ginder bier om eens te drinken of alleen Heineken..ik hoop het wel he!
    Allee geniet er van !