Imi ouadar

20 februari 2018

We zijn al een paar dagen terug in het openlucht bejaardentehuis, wat een verademing na Agadir. Propere en warme douches, stroom die niet uitvalt, gewone wc’s, zwemdok en rustige omgeving. We genieten hier gewoon van de zon en de zee, onze stock aan vitamine D zit al goed vol met bijbehorend kleurtje. Het weerbericht dat we horen voor België doet mij nog helemaal niet naar huis verlangen. We voelen ons hier best thuis want smorgens luisteren we naar radio 2 en s’avonds kijken we gewoon naar een of canvas of....... ik heb nog geen “ thuis”moeten missen!.!!!!!! Misschien nog een weekje hier en dan vertrekken we weer richting België. Want de bergen kunnen we nog steeds niet in wegens teveel sneeuw en de Todrakloof en Dadeskloof, daar moet we volgend jaar dan maar weer voor terugkomen .

1. Corry:
    20 februari 2018
    👍Wij, Miek, greet,Trees,schok, Bie en ik hebben net 20 km gestapt met de sneeuwraketten onder een heerlijk zonnetje . Veel plezier verder samen en tot binnenkort.
    Groetjes en tot nieuws , Corry
  2. Van Uytven:
    21 februari 2018
    Denkelijk hebben jullie het daar toch beter. Hier wordt het echt winter met bijtende kou dus blijf nog maar wat ginder! Zon is er nu ook! Geniet er nog van!
  3. Sonia:
    21 februari 2018
    Lea en Jos.. goe bezog 😊 Ook hier volop zon en blauwe lucht maar er zal wel een mini temperatuurverschil zijn vermoed ik 😨 Geniet ervan en groetjes