Agadir

14 februari 2018

!ondertussen zijn we weer terug in Agadir. Op familiebezoek bij Toon en Irma, de zus van Jos, die hier overwinteren. Sonia, de dochter, is hier nu ook op vakantie zodat het een kleine familiereünie is. Vandaag hebben we een snackje gegeten voor Valentijn en lekker geshopt. Morgen doen we samen een uitstap en zaterdag verkassen we weer naar Imi ouadrar want de camping municipal in Agadir is ook weer niet het paradijs. Bomvol, slecht sanitair en elektriciteit die constant  uitvalt. Het enige voordeel om hier te staan is de stad, die wel een beenhouwer heeft waar je een echte cotelet kan kopen.  Want varkensvlees is echt moeilijk te vinden. Hier kan je ook wat alcohol kopen, die zich, meestal bevindt in een achteraf lokaal, of ergens in een kelder, je treft er dan ook de meeste toeristen maar ook een heleboel Marokkanen die zich toch ook niet zo strikt houden  aan de alcoholonthouding! Maar dit is dan ook een moderne stad, die zich staande houdt door de vele toeristen die hier overwinteren.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wim en Lief:
    Welkom in Imiouadar ,camping Atlanticaparc
  2. Trees catteeuw:
    14 februari 2018
    Lea ,het zijn zeer mooie foto s van jullie reis.wij trekken volgende week naar de hoge venen met zes en er zal nog sneeuw liggen .groetjes
  3. Van Uytven:
    14 februari 2018
    Geniet van Agadir met zijn winkels! Nog een gezellig samenzijn met de familie en doe iedereen de groetjes! Tot een volgende keer!
  4. Sabine:
    15 februari 2018
    doe iedereen heel veel groetjes en geniet van het familie-onderonsje!
  5. Els Diddens:
    15 februari 2018
    Altijd prettig om je verhalen te lezen Lea, zo reis ik een beetje mee!
    Veel plezier nog ,
  6. Alex en Rita:
    17 februari 2018
    Ben je al aan de terug reis begonnen, of is dat even op adem komen na die reis door de bergen en sneeuw? Maak nog veel plezier en tot horens.