Girona

10 december 2016

Vandaag doen we dagje Girona, zo ver we dan al! We zijn 2 dagen in Narbonne plage blijven hangen. De eerste dag waren we er al 's middags en hebben van een lange strandwandeling gemaakt en eergisteren zijn we met de fiets naar Narbonne gereden.Over de Montagne de la Clap heen.  Dat was serieus trappen en na sightseeing  de stad langs een plattere weg terug. Ik mis hier nu wel het oorverdovend lawaai van de krekels. Ik ben daarna wat gaan afkoelen in zee in de maneschijn! En nu zitten we al in Spanje. In de dag schijnt de zon volop, maar eens die onder is wordt het gevoelig frisser. Vorige nacht heeft het zelfs nog een beetje gevroren. We rijden nu richting kust en dan zien we wel verder. Groetjes en tot blogs.

1. Alex en Rita:
    10 december 2016
    Amaai zeg das daar wel beter weer dan hier zenne, ik ben al jaloers,neen vriezen doet het hier nu even niet. Het is nu al wat terug warmer zo rond de 8 graden maar geen zon, wel grijs bah.
    Groetjes tot de volgende
  2. Antoon Jacques:
    10 december 2016
    Narbonne is wel wat klimmen wij reden langs daar als ik naar
    Spanje reed langs smalle straten met caravan als u naar de kust
    rijd in Extartit is er camping een heel jaar open maar dat zal te kort bij zijn zeker Bent u niet langs Betty gereden ? Groetjes
    Toon en Irma
  3. Schok:
    Hey Lea en Jos,
    Blij jullie even te horen. Geniet maar lekker van de Spaanse zon.
    Het gaat jullie goed...
    Veel liefs
    Schok
  4. Peter Van den Eynde:
    Goe op weg! Kom maar dichter, hier schijnt de zon altijd! Groetjes, Peter
  5. Trees catteeuw:
    10 december 2016
    Blij iets te lezen geniet van het samenzijn en van het wandelen en fietsen in de natuur.tot schrijfs groeten Trees
  6. Sonia en Luc:
    11 december 2016
    Hier is het frisjes en bewolkt. Geniet van de zon x
  7. Nicole:
    12 december 2016
    Amai ben zooo jaloers, hier is het maar friskes, veel regen... Nog veel plezier daar! Ik kijk uit naar de volgende post met foto'kes!! groetjes :)