Vervolg

25 januari 2017 - Lorca, Spanje

ik ben gisteren maar gestopt met schrijven wegens 4 Spanjaarden die naast ons tafeltje dringend op de voetballers gingen spelen met het nodige lawaai. Dat is wel eigen aan die mannen. Die kunnen toch zo druk lawaai maken en verstaan doe je helemaal niet. Na Estepona zijn we verder gereden tot Cadiz. Buiten de stad geparkeerd en met de fiets de stad ingereden. Je kon daar over de koppen lopen, het leek wel of alle inwoners buiten waren. De promenade was geen vooruitkomen aan zelfs het fietspad liep vol, en bellen hielp niet want die Spanjaarden maken zoveel lawaai dat ze ons gebel niet hoorden!  De kathedraal was heel mooi en daar waren we even rustig alleen! Maar de kleine straatjes van de oude stad krioelde van het volk. Vandaar ging onze weg verder naar Rota waar een mooie kamperplaats vonden. Hier zijn we nu nog want het is hier prachtig. Na navraag bleek het carnavalseizoen te zijn ingezet en daarom al dat volk in Cadiz. Gisteren hebben we dan een fietstochtje gemaakt naar Sanlucar. En ik weet nu waar al die zomergroenten die we in de winter in de Carrefour vinden vandaan komen. Duizenden vierkante meters serres van plastieken en zeildoeken, mooi is anders! We blijven hier nog een 2-tal dagen en dan trekken we verder naar Sevilla. Misschien hebben we daar beter wifi, want als je vrij kampeert heb je natuurlijk geen wifi. Ik heb nu wel een Spaanse simkaart in de gsm en kan daarmee wel op internet. Asta luego

1. Alex en Rita:
    27 januari 2017
    He he jullie hebben wel wat beter weer dan hier en toch ook wat warmer ook, geniet er maar van.