Albir

15 december 2016

Vanmorgen uit Valencia vertrokken en nu zijn we al in Albir. Valencia was mooi, een prachtige stad die we gezien hebben boven op de toeristenbus. De rode toer en de blauwe  toer en je hebt alles gezien wat er te zien is. We stonden met de kamper geparkeerd op een heel drukke Avenida de Aragon, dus heel de avond en vroeg in de morgend druk verkeer, veel lawaai en toch niet zo'n gezonde lucht. Volgende keer staan we buiteneen stad en nemen  we de fietsen. Je leert elke keer wat bij! Nu staan we op een privé kamperplaats bij een Hollander met een aantal Belgen en natuurlijk Hollanders. Best gezellig, er wordt hoer wat afgekletst! !!!! Maar het is hier rustig en ik hoop de verloren slaaptijd wat in te halen. Deze avond mijn zus Rita al op bezoek gehad, het was weer wat geleden en het doet altijd goed een beetje te zusteren! Morgen trekkende samen op.

1. Luc Borghijs:
    Geniet ervan !
  2. Viaene M:
    16 december 2016
    Het gaat vooruit... binnenkort zit je in Zuid-Afrika Zoek maar betere plaatsen om te staan dan langs de weg
  3. Schok:
    16 december 2016
    Mooi zo, en dat je je zus ziet is super meegenomen hé.
    Geniet maar verder van alles, en zeker van mekaar.
    Niet te vlug, anders zijn jullie te rap terug.
    Liefs
    Schok
  4. Alex en Rita:
    18 december 2016
    Hola das fijn maar waar ligt Albir eigenlijk, ik ben daar gene krak in hoor.