Valence

14 maart 2018 - Imí, Mexico

Nog voor we zondag vertrokken uit La Nucia hebben we zaterdag genoten van de superpaella van Rita samen met de familie. In Bourg Madame zijn we Frankrijk ingereden. En na een lange afdaling door de vallei naar Perpignan in Villefranche de Conflent nog een ommuurd Middeleeuws stad bezocht. In Beziers zijn de Les 9 Ecluses de Fonserant gaan bekijken maar ze werden hersteld en er was geen water te zien en dan ook niet de hectische toestanden van de bootjes die de 9 sluisjes moeten passeren. En nu zijn we net voorbij Valence op een camping. Tot hiertoe hebben we heel goed weer gehad met een fijn zonnetje. We weten wel als we tegen het weekend thuis zijn het heel wat anders zal zijn, want de weerberichten voorspelen weer een winterprik. Misschien brengen we wel de zon mee voor de komende weken.

1. Wim en Lief:
    14 maart 2018
    Profiteer maar goed van het zonnetje want Frank en Sabine voorspellen niet veel goeds. Hier in Tiznit heel goei weer ,veel zon. Nog een goeie thuisreis. groetjes wim en Lief
  2. Antoon Jacques:
    14 maart 2018
    Amai er staat u wat te wachten van de winterse uitlopers br Jos zal zich kunnen op warmen aan de bomen Irma en toon
  3. Alex en Rita:
    16 maart 2018
    Verwarm jullie je nog maar goed want hier gaat het weer bar koud zijn, maar toch met een heerlijk zonnetje