Thuis

19 maart 2018 - Zwijndrecht, België

is een Gisteren zijn we thuisgekomen na de koudste nacht, gelukkig hadden we de verwarming, aan in Gerouville, een dorpje waar ik vroeger gewoond heb. Na het burenbezoek hebben de koudste nacht voor de kerk overleefd .  En nu zijn we weer thuis. Het is koud en toen we vertrokken was is ook koud. Is er iets veranderd? Ja want we hebben Marokko ontdekt, een land met een geweldige natuur, fijne mensen, lekker eten, en de zon!!!! Jos heeft 10129 km  aan het  het  stuur getrokken  en ik heb al die km  genavigeerd .  Marokko is een land waar je nog veel ontdekkingen kunt doen.  Misschien gaan we volgend jaar weer terug!!! Bedankt voor de vele reacties, het was plezierig om jullie reacties te lezen en misschien tot de volgende reis. Inch Allah.

1. Schok:
    19 maart 2018
    Welkom thuis.
    Liefs
    Schok
  2. Wim en Lief:
    20 maart 2018
    Wij waren alleszins blij jullie te leren kennen en hopelijk zien we mekaar volgend jaar terug in Marokko.groetjes
  3. Adriaenssens:
    20 maart 2018
    Het was alleszins fijn de reis met jullie te mogen meemaken.Geweldig dat jullie dat met zijn tweetjes gedaan hebben.Fjne thuiskomst.Groetjes
  4. Viaene M:
    20 maart 2018
    Altijd leuk om te vertrekken, maar ook gelukkig na alle avonturen terug thuis te komen. Welkom thuis in ons Belgenlandje, Hoe hard we ook zagen, maar het geeft altijd een goed gevoel om terug thuis te komen,
    Groetjes Madje.
  5. Engelbert verbraeken:
    20 maart 2018
    ik heb de motorhome al thuis zien staan maar om hem te kuisen is het nog wat koud
    volgende week zal het beter weer zijn
    groeten van uwe gebuur aan de overkant
  6. Netty:
    20 maart 2018
    Leuk jullie reis mee te mogen maken. Wij zijn als werkenden al weer heel lang aan de arbeid. Zijn het eens met de ontdekking van Marokko. Prima land om met de camper rond te reizen. Groet ook van Anne
  7. Antoon Jacques:
    20 maart 2018
    Misschien tot volgend jaar terug in Marokko maar wij gaan eerst profiteren van ons zeetje en dan nog bij leven en wel zijn
  8. Sonia:
    Welkom thuis! Weeral een ervaring rijker 😊