Een nieuw toertje

5 december 2017 - Zwijndrecht, België

Beste volgers,

Binnenkort ( ergens volgende week) zijn we weer ribbedebie. We  skippen de koude dagen hier en gaan deze keer echt naar Marokko. De passen liggen al klaar!!  We gaan eerst wat door Spanje zwerven en na de feestdagen gaat het dan richting Alcaciras om daar de boot te nemen naar Tanger. Tot hier de voorlopige planning. De rest kunnen jullie lezen zogauw we vertrokken zijn. Hou je mail in de gaten, tot later

1. Mady Roosen:
    5 december 2017
    Tof opnieuw op Reis. Veel plezier we volgen graag jullie belevenissen. Groetjes mm
  2. Greet:
    5 december 2017
    Succes !! Geniet ervan.....
  3. Bollaert Jozef:
    5 december 2017
    Mooie reis Lea en Joske .... Geniet ervan !
  4. Alex en Rita:
    5 december 2017
    Maak er een toffe reis van en we wachten met veel ongeduld op jullie verhalen.
  5. Paul en Rita:
    5 december 2017
    Wij wensen jullie een mooie, warme en voorspoedige reis !
  6. Ann:
    5 december 2017
    groot gelijk, geniet ervan, goede reis en mooie vakantie Lea en Jos!
  7. Luc Borghijs:
    5 december 2017
    Geniet ervan maar wees voorzichtig !!!
  8. Viaene M:
    5 december 2017
    wij hebben ook dat gevoel, 't is tijd dat we weg koud en kil Maar het warm gevoel komt naar ons de kinderen ui Singapore komen naar Belgie maar dan zijn we ook weg.Mijn broer vertrekt met zijn mobilhome de 15 december richting Spanje.Wie weet kom je mekaar eens tegen Mag je behouden worden van malleuren op alle gebied, houd jullie gezond en geniet en maak plezier (madje)
  9. Sonia:
    5 december 2017
    Veel leute he.. klinkt super !
  10. Corry:
    6 december 2017
    Lea en Jos, geniet van het nieuwe avontuur samen !
  11. Mieke Bosschaert:
    6 december 2017
    Geniet er van! Zal jullie reisverhaal vol interesse volgen! Heb jaren geleden ook een rondreis in Marokko gedaan. Mooi land!
  12. De laet Robert:
    6 december 2017
    geniet er van nu je nog kunt ,jos &lea prettige eindejaars dagen en komt veilig terug in 2018,de robby
  13. Lea:
    7 december 2017
    Gezellige en avontuurlijke reis, met veel zon , en toffe ontdekkingen!
  14. Simonne en Karel:
    7 december 2017
    Wij wensen jullie een aangename reis.
  15. Gerda Mortelmans:
    7 december 2017
    Ik wens jullie een toffe, avontuurlijke , mooie en veilige reis . Geniet van elk moment.
  16. Viaene M:
    8 december 2017
    na al die goede reis wensen mag je wel niet vergeten om in het voorjaar terug te keren hé
  17. Meia:
    9 december 2017
    Genieten jullie maar en doe alles lekker op het gemakske,maar kom veilig terug ! Via jullie kan ik ook een beetje meereizen!
    Zo beleef ik ook nog eens wat ! Heel veel plezier gewenst !Mei
  18. Schok:
    9 december 2017
    Lieve Lea en Jos,
    Ondertussen zijn jullie al vertrokken waarschijnlijk. Genieten is de boodschap en... laat jullie maar horen.
    Veel plezier en rij, en reis veilig.
    Liefs
    Schok
  19. Van Uytven:
    11 december 2017
    Hopelijk zijn jullie gisteren goed vertrokken en laten jullie nu verder de winter achter jullie! Hier is het weer enorm aan het sneeuwen dus echt winter! Voor wie hier op de baan moet is het echt verschrikkelijk; meer dan 1000 km file!!!!
    Wees voorzichtig en vooral gezond! Tot een volgende mail! groetjes Lia
  20. Guido:
    11 december 2017
    Njoy
  21. Magda:
    13 december 2017
    Chapeau!ondanks het slechte weer toch vertrokken, veel succes!