Malaga

3 maart 2018 - Málaga, Spanje

en ondertussen zijn we in Malaga gestrand. Vanmorgen de oversteek gedaan van Afrika terug naar  Europa. Maar toen we gisteren in Moulay Bousselham vertrokken woei het verschrikkelijk hard, rugwinden van 100km/u. Heel het gebied daar bestaat uit plastieken serres en door de wind schuurde veel van die  constructie in flarden, de stukken plastiek vlogen alle kanten uit en bleven in de struiken en bomen hangen. Ineens vloog er een geweven zak de lucht in en kwam recht naar ons, hij schoot onder de wagen door en plots was het een lawaai van schuren en slaan tegen de carrosserie . Zo vlug mogelijk gestopt en hoofd onder de camper gestoken. De zak had zich rond de as gedraaid tegen de achteras. Gewapend met een mes is Jos eronder geschoven om heel de boel los te maken. Het was een niet zo’n plezant jobke maar op de duur lukte dat wel en konden we verder.   Het regent nu al 2 dagen ononderbroken en onze planning om morgen de Spaanse  bergen in te rijden valt weer echt in t’water. Er hangt dikke mist dus is er niet veel te zien.  Cordoba zal dan ook weer voor een andere keer zijn.En  er is nog geen droger weer op komst, dus blijven we maar langs de kust rijden en zullen we snel in La Nucia zijn.

1. Sonia en Luc:
    3 maart 2018
    Hopelijk hebben jullie vanaf nu geen tegenslag meer. Je kunt maar pech hebben. Al goed dat je een mobilhome hebt zodat je kan wegrijden van het slechte weer. Lea je zus zal wel content zijn om je terug te zien 👍
  2. Trees catteeuw:
    4 maart 2018
    Ongelooflijk wat jullie allemaal meemaken .'maar oost west thuis best. Veilige reis naar huis dada
  3. Schok:
    Hoy Lea en Jos,
    Eerst en vooral: ik geniet van jullie prachtige foto's. Jullie verhalen zullen jullie niet zo gauw vergeten. Het is alvast spannend om ze een beetje mee te voelen, amaai...
    Geniet verder van jullie tocht en we horen het wel als jullie in Nurcia zijn. Cordoba pik ik even mee in de paasvakantie bij een wandeling in Andalusië.
    Héél veel liefs
    Schok
  4. Sonia:
    4 maart 2018
    Adventure..adventure.. heel jammer dat het weer nie meezit he.. spelbreker!
    Hopelijk komen jullie vlug in zonniger oorden. De vriestoestanden zijn hier ondertussen voorbij maar nu is de zon ook ribbedebi.. jammer genoeg!
    Veel plezier nog en groetjes
    Sonia & Stefaan