België , Here we come

26 februari 2017 - Rouen, Frankrijk

Ile de Re, mooi weer, lekker zonnetje, we rijden ineens tot het einde naar de Fhare des Baleines, doen daar een wandelingetje maar om daar te blijven zien we niet zitten.  We kiezen voor Loix, een klein dorpje en helemaal aan het einde van de weg vonden we wel een mooi plaatsje, mooi uitzichtpunt en omringt door water. We genieten van de mooie zonsondergang en slapen in volledige stilte. Om 7u30 is het gedaan met de stilte. De oestervissers komen met hun lege natten aangereden, trekken de boten dichterbij, het is ondertussen laag water, en vertrekken om te oogsten. Die oogst zien we niet meer want even later vertrekken we richting Le Mans, even wat kilometers doen want de maand is bijna om en hebben 3 dagen om thuis te geraken. In Le Mans is de ene kamperplaats gesloten en de andere staat vol, dus geen stadsbezoek. In die drukke stad willen we niet blijven en rijden dan maar richting Noorden. In een klein dorpje St Mersault vinden we een rustig plekje aan de ingang van de camping municipal onder de kerktoren. En nu zitten we in de Mc Donald (gratis wifi) van Rouen. Nu nog even beslissen of we doorrijden naar Dieppe of Amien of Boulogne sur Mer!!  Volgende keer het resultaat!

1. Luc Borghijs:
    Geniet er nog van !!!
  2. Alex en Rita:
    26 februari 2017
    Hola bijna thuis, geniet nog van de laatste dagen ginder en een goede thuiskomst.
  3. Bollaert Jozef:
    26 februari 2017
    Jos en Lea geniet nog van u laatste dagen en welkom Thuis !
  4. Silvia Kalkman:
    27 februari 2017
    Mooie zonsondergang , da's genieten.
  5. Hilde van nederkassel:
    27 februari 2017
    dit is niet het moment om thuis te komen! we moeten nog een week buien verwerken.
    bij de ijsberen zullen ze wat blij zijn jullie terug te zien
    het water is6,5° c