Nog in Albir

22 december 2016 - Albir, Spanje

ja we zijn zo'n beetje gestrand in Albir. Vrijdag, zaterdag, zondag heeft bijna aanhoudend geregend en zijn daardoor in een Nationale ramp terechtgekomen! Zo'n hele dag in de mobilhome zitten daar wordt je zo'n beetje kirrewiet van. Gelukkige werkte internet goed en kon Jos de voetbal en de koers volgen via de laptop op radio1. Maandagmorgen hebben Rita en Mark ons opgepikt want een 2de dag in de mobilhome was toch van het goede teveel. We hebben dan met de auto een beetje sightseeing gedaan door Benidorm en omgeving. Even uitgestapt aan een normaal droge rivierbedding die nu een ferm stromende rivier was geworden. Op zee hoge golven, hoogtij voor de surfers. Dan trok de hemel weer dicht en de regen viel weer met bakken. De aflopende staten waren rivierbeddingen geworden voor het water uit de bergen. Links zouden we bergen moeten zien en rechts de zee, maar we zagen enkel een dik grijs gordijn. Toen Rita en Mark ons laat terugbrachten naar de camping zagen we wel een paar sterretjes,  veelbelovend dus.  Dinsdag en woensdag kwakkelde het weer maar toch droog maar Jos voelt zich niet al te best wegens een verkoudheid. En kijk, vandaag krijg in als verjaardagsgeschenk een stralende zon en weer lekker warm.

1. Trees catteeuw:
    22 december 2016
    Dan trek je eens naar het Zuiden om onze noordelijke koude te ontvluchten .Leuk is anders maar aan alles komt een einde.Ik wens jullie mooie dagen voor het einde van december.
    Beste wensen voor
    Groetjes Trees Willy
  2. Schok:
    22 december 2016
    Hoi Lea en Jos,
    Nog eens een fijne verjaardag hé Lea, drink er maar een lekker wijntje op...
    Ik wens jullie ook een warme Kerst, een mooi 2017 en een fantastische reis verder...
    Genieten maar.......
    Liefs
  3. Alex en Rita:
    23 december 2016
    Hallo Lea en Jos,
    Een hele gelukkige verjaardag Lea.
    En dan ga je naar de warmere oorden en wat krijg je....Maar je weet het wel na regen komt zonneschijn.
    Wij wensen jullie beide een Zalige Kerst en een heel Gelukkige Nieuwjaar zonder veel zorgen en een goede gezondheid.
    Tot de volgende,
    Alex en Rita
  4. Bollaert Jozef:
    23 december 2016
    Hallo lea en jos

Lea een gelukkige verjaardag en nog vele jaren en geniet ervan met joske en wens jullie een zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar en beide een goede gezondheid !!
    Alles is hier ok !!
    Jef en rooske
  5. Sabine:
    24 december 2016
    Dag papa en Lea, wij wensen jullie een fijne Kerst en dikke kerstzoenen van ons drietjes! Hopelijk is het weer wat beter en de verkoudheid weggewaaid!
  6. Greet:
    26 december 2016
    Een hartverwarmende kerst en een schitterend nieuwjaar!!!
    Spoedig herstel aan Jos.
    Geniet nog op volle toeren van jullie zuiders avontuur.
    Lieve groetjes, Greet en Jan